Kunde inte låt bli...KAN DU?

‎1.Gå till google maps 2. Tryck på vägbeskrivning 3. Skriv Japan som
startplats 4. Skriv China som stopplats. 5. Gå till nummer 43 i
vägbeskrivningen 6. Skratta...:)

Det är en lååång vecka denna vecka...jobbade i onsdags och igår, idag...jobbar delad tur imorgon, jobbar söndag OCH måndag...sedan ledig tisdag...sedan på det igen...jobbar ons, tors och fredag nästa vecka...sedan ledig helg!
Lyssnar på min nya favvolåt Brolle – Anything She Wants...sååå bra! Lyssa själv...:)
Nu ska jag packa min leverans med Tupperware och sedan lägga dom små...och sedan äta kräftor...jaja jag vet...lite sent för det..men jag rensade frysen när jag fick kött igår och då hittade jag ett paket med kräftor...MUMS!
Nu BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0