50 års fest igår...igen...

Denna gång var det pappas sambo som fyllde de ärade åren...:) Lite lugnare denna gång kan man säga...vi åkte hem vid halv tolv...

Idag har dagen spenderats med dammsugaren på övervåningen...not fun...but somebody´s got to do it...

Nu sköter sig kycklingklubborna sig själv i ugnen och riset sig själv i micron...

Idag var det tjurrusning i Broddby också...grannens 5 tjurar skulle in...Adrian, Meja och jag gick en lite promenad till hagen och tittade på en stund...UUU som Adrian kallar alla djur som likar en ko...:) Ikväll (elr snart) ska jag iväg till TIRK och rida en stund...ska bli kul...tur att min granne "sparkade" iväg mig på det...:)
Min granne ja...hon skickar så kärleksfulla mail till mig ibland...:) Här är ett uttdrag:  

Hej !!
Nu har jag slutat jobba, tvättat 2 maskiner, hängt dom, lagat tounedo med potatis ducesser, diskat, lagt barnen. Och NU äntligen har jag fått tiden att komma till ditt mail och ett glas Masi Camforini...smaskens! (jag är inte bitter)ha haha.....

Rubriken löd: Hej ditt gamla suggskaft...:)

Skönt att man vet att man inte är ensam med det vardagliga "slitet"...:)
Nu åter till det vardagliga "slitet"...sås till kycklingen sköter INTE sig själv...BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0