Kraften åtekommer lite...

...tack och lov för förskolan som tagit hand om mina älsklingar igår och idag...inte kul att vara hemma med en trött mamma...och mamma får ingen chans att återhämta sig när två små ska "aktiveras"...första gången jag faktiskt använt förskolan då jag själv varit sjuk...men denna gång behövde jag det...
Kroppen sätter sig verkligen på tvären nu...den skriker STOPP!!! Har vilat och inte gjort många knop idag heller...satt igång en diskmaskin och värmt mig själv lite lunch är vad jag klarat av idag...
Igår när jag hämtat busungarna från dagis så fick dom fika ute...lite friskluft för mig också...det behövs trots allt...





Busungar...tack och lov för uppfinningen "Galonfleece"...:)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0