Ladies night...ja...

...jag säger bara en sak...magiskt! Elr LOVELY som min favvogranne skulle säga:)
Vi hade KANON platser...många skratt och "tjut" vart det...Måns Möller sa:
-Kärlek när man fyllt 35 år är att hitta någon att bli tjock med...:) Underbart!
Har laddat upp videoklipp på Youtube...VARNING för falsk sång och höga skrik!!! ;)
Efter Läkerol så åkte vi vidare till Harry´s så kl 4 kom vi "inramlandes" hemma i Broddby...efter en kanonkväll avslutad som den bör på MAX...vi körde drive in...snacka om att tjejen som jobbade där vart lite förvirrad efter varje gång hon frågade om det skulle vara något mer? Ja...sa vi och fortsatte tills vi fått ihop 7 mål med olika tillbehör...:)








TACK alla mina underbara som var med!!!! LOVE U ALL! Nästa år kör vi en repris!!!

Nu ligger jag i min säng med Meja på armen...Adrian har också precis somnat inne hos sig...OCH nu så inväntar jag Desperate och Cougar...:) Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0