16.10

och jag har inte fått mycket gjort idag...hade MASSOR på agendan så här min enda lediga dag denna vecka...men jag har troligtvis blivit smittad av den tidsoptimist till sambo jag har...:) Tvättat, torkat, vikt och plockat in det som jag "gormade" om igår här på kära bloggen...;) Diskat det jag gormade om...;) Spelat spel med Meja när Adrian sov...lite kvalitets tid med mamma behöver också hon...stackars liten...det är inte ofta...:( Vattnat växthuset...där var det underbart varmt idag när solen sken...sommarvärme faktiskt...:) Saknar den redan!!!
Skulle skriva matlista idag då jag var på Hemköp och handlade igår men det har jag inte hunnit än...måste ta tag i den listan...den sparar pengar...Nu ska jag laga middag sedan föräldramöte på Regnbågen där mina huliganer går!
NU middag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0