Det vart java....

...ovanligt va..?:) Kokade inte te utan drog den slutsaten att om jag INTE dricker java så får jag ju pannknack...:) Så det vart java med mjölk istället...värmde gott i halsen det också på sitt vis....
Nu sover lilleman och jag hamnade här igen...satt och funderade över det ack så jobbiga valet att välja parti...??? Tänk om man kunde få ta en del utav flera partier och slå ihop till ett nytt parti...? Vet fortfarande inte alls vilket parti som får min röst...Lyssnade på Maud Olofsson igår kväll sent på SVT24...(har ju fortfarande bara den kanalen nere, då boxerdosan fortfarande är spårlöst borta....lilla huliganen till son...) och vissa delar är bra...vissa bara skit...lyssnade på Lars Ohly igår kväll...HAN är bara skit...DELA på föräldraledigheten...JAHA? Hur - jo: -Det finns ju morderna saker som Bröstpump säger han!!! IDIOT!!! Om min sambo som är egen företagare (i transportsektorn) - och ensam anställd skulle vara hemma...så skulle han ha mer utgifter än inkomster...lastbilen kostar även om det bara står...det är inte enkelt att vara egen i Sverige...det är något dom skulle behöva ändra på också...MEN man kan ju lösa diskrimineringsfrågan med en bröstpump enl. den idioten...
Nu ska jag beställa lite kläder på H&M till barnen...Adrian behöver långärmat och Meja behöver höst/vinter klänningar...ungen som VÄGRAR byxor och tröja...klänning och tajts är det som gäller!!!! Grrrr....
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0