Feberfrossa...

Nu verkar det vara min tur...:( Vaknade med ont i halsen idag och nu har jag frossa...:( Adrian är fortfarande skruttig...Meja har än så länge klarat sig från feber iaf...
Blir hemma imorgon och på lördag...hoppas jag kan jobba på söndag iaf...för självklart hade jag inte ledig helg denna helg...
Har suttit och gjort lite nytta iaf...lagt in schema för nästa period från v.43 till v.48...
Mormor har tydligen fått ngn slags TIA attack och har varit okontaktbar på morgonen och förmiddagen...mamma åkte dit och nu ringde hon och mormor ligger fortfarande men pratar lite och hade ätit lite soppa till lunch...
Nu ska jag koka kaffe till mamma...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0