Happy birthday to you...

...mamsen fyller 50 år!!!

        
Visst är hon en snygg 50 åring? :) Jag hoppas att jag brås på henne...

Det var trot eller ej ingen present från Tupperware till mammsen på hennes födelsedag...:)
Det vart en "Tulpanvas" från Tobo Glasblåseri i lila som passar in i hennes kök...tror hon vart glad!

Idag har jag suttit framför datorn på jobbet hela dagen...planering...planering...planering! Har gjort nästan allt för var 3:dje vecka idag...var 3:dje vecka kan vi vara 5 personal på förmiddagen på vardagar och 4 på helger...
Nästa vecka får jag ta tag i 6 personalplaneringen...Det ÄR ett evihets göra...NÄR jag är färdig är det dags att ändra igen för då har det tillkommit ngn eller fallit ngn ifrån...MEN jag spar iaf pengar till kommunen...MEN VEM uppmärksammar det egentligen...? Jo dom säger att jag gör det bra...men man kunde ju få en extra semesterdag kanske för alla pengar man spar...;) Nej då..."skämt och sido"...DET ÄR faktiskt roligt med planeringen...ÄLSKAR att lösa problem så det är ju en bra arbetsuppgift till lilla mig!

Nu ska jag återgå till mitt glas rödvin och mamma i soffan...:)GRATTIS MAMMA!!!!LUV U!!!
BYE!

Kommentarer
Postat av: virre

älskade vännen. du måste tänka på vad du skriver. har ni 6 personal? ha ha kram på dig min vän

2010-09-24 @ 06:46:28
Postat av: Maritza

Tack älskade gumman! Jag blev jätteglad för vasen. Så fin!!!

2010-09-24 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0