Jobbat kväll...

....när man kommer hem är INGET som inte "måste" göras gjort...sambon tror nog att disken diskar sig själv...och att tvätten tvättar sig själv...FLYGER in i torktumlaren och viks ihop utav bara farten och också trollas in i garderoberna!!!!GRRRRRR!!!! När man kommer hem kl. 23 vill man INTE ta hand om disken efter middagen man själv inte tog del utav...:(
STREJK!!! Men den strejken drabbar bara mig...för den drabbar ingen som inte ser "skiten"...Man kan till och med kliva över tvätten som ligger utanför källardörren när man ska gå ner i källaren av en annan anledning...häromdagen tog priset...-Har Meja smutsat ner sig så mycket på dagis? frågar sambon(det låg platspåsar med trosor och tajts utanför källardörren) - Ja svarade jag medans jag lagade mat...Sedan hör jag hur källardörren öppnas...och sedan stängs lite senare...När jag sedan går ut i hallen för att släppa in hunden så ligger påsen kvar utanför dörren som man som sambo då precis passerat!!??
WHAT??? Är det helt omöjligt att SE saker och AGERA!!!???GRRRR!!!
NU känner jag att jag skulle kunna ta en cigg...blir så trött!!!
MEN jag tar och lägger mig istället och SKITER i disken...får med största sannolikhet ta den i morgon bitti iallafall...MEN jag måste lära mig att SKITA i saker jag också....annars går jag under...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Häxan surtants sambo

puss

2010-10-14 @ 23:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0