Ledig dag med sol!

Det hör inte till vanligheterna...Jag och barnen tog en tripp ut i skogen idag på förmiddagen...plockade 2,5 liter lingon och en liter blåbär...vill ut igen...kanske själv eller bara med Meja då lilleman hade lite problem med terrängen...:) Hade med oss lite fika men orken tog slut fort hos älsklingarna...rensat lite nu ikväll...det är mindre kul...men förhoppningsvis blir det lite sylt utav de hela...


Blir det fint väder imorgon kanske jag tar en sväng till skogen igen...
Har slängt in en fransyska i ugnen nyss...det blir tjälknöl och potatisgratäng till middag imorgon...tidig middag...jag ska iväg till Tirk för lektion 2...det blir troligen Cassie även denna gång...HOPPAS det inte blir sitsträning för då flyger jag av honom direkt!


Liten bärplockare var populärt...;) måste nog köpa en till då dom slogs om den...:)

Nu sängen och tv:n...kan inte titta på tv nere...Adrian har lagt bort dosan till boxern...bara barnkanalen som gäller nere nu tills dosan dyker upp igen...
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0