Löven börjar bli ordentligt gula...

....och röda på sina håll...Det är väl det enda trevliga med hösten...Annars strejkar kroppen, man fryser, blir blöt, blir trött (brist på sol), det blir mörkare och mörkare...NEJ jag är ingen fantast av hösten...eller inte heller den kalla vintern.... Bläh...nej man skulle emigrera till Florida till faster eller sambons morbror på vinterhalvåret....problemet var bara det där med försörjning....ngn som skulle vara villig att sponsra? :)
Igår firade vi mamsen...det blev lövbiff, ugnsrostade rotsaker och gräddpepparsås...och självklart lite rött till det...mumma! Somnade ovaggad vid tio redan...var så trött, men imorse kändes det ganska bra...:) relativt utvilad...
Ikväll blir det enklare middag...imorgon blir det mer kalas...då kommer mina syskon och ska fira mamma...Ska göra Rostbiffen ikväll tror jag så den är färdig...
Nu ska jag koka java...BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0