Valet...

Lars Ohly...ja...jag säger bara det...inte många hemma där inte...Börjar gorma direkt att vi ska börja föra en antirasistisk kampanj och vägrar att sitta i sminklogen med SD partiledare...SD kom in i riksdagen för att svenksa medborgare röstat in dom där precis som svenska medborgare röstat in honom...Det kallas demokrati...
Jag är varken rasist eller kommunist MEN anser ATT det ska vara demokrati...MAN FÅR rösta på det parti man själv tycker...Tror faktiskt också att det inte bara är så kallade "rasister" och "kommunister" som röstar på SD och V...
Jag håller fullkomligt med Beatrice Ask när hon säger : -Det är inte bra med något extrem parti alls i riksdagen...och JAG menar...rasister...kommuni
ster då...är dom så mycket bättre...???
Lars Ohly sa också tidigare under valkampanjen:-Det finns moderna prylar som bröstpump på frågan om föräldraförsäkringen...!!!
JA...han är en IDIOT i mina ögon...

Jag tror att Mona Sahlin förlorat måååånga röster pga samarbetet med V också...blir nog inte ett långlivat rödgrönt samarbete...
Fredrik Reinfelth är i mina ögon den bästa statsministerkandidaten och skulle det bara vara ett val om den posten skulle mitt val inte vara svårt...NU handlar ju valet om så mycket annat och mitt val HAR varit svårt...Har pendlat från det ena till det andra...MEN till slut vart det samma som förra valet i riksdagen och landstinget...men ett annat i kommunvalet! Jag väljer med hjärtat i familjefrågorna eftersom det är där jag är i mitt liv just nu!
Har varit på förskoleråd ikväll och det är mycket jag skulle vilja göra om där, när det gäller regler...Grrr blir så upprörd ibland...;)
LOV=Lagen om valfrihet...undra om den kommer att komma in i förskoleverksamheten också så småningom...Någon som vet?

Nu ska jag "knoppa" BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0