19,4 i skuggan...

...just nu...:) Underbart!
Varit ute hela dagen igår och mesta dels av dagen idag...:)
Idag har min kära papps, hans sambo och kära sis varit här och fikat! Jättetrevligt! Min söta lilla sis...:) LUV U! Jag finns här always! <3
Sitter och äter middag i min ensamhet...E och barnen har åkt till farmor...skulle göra egna makaroner...:) Pysselfarmor! <3
Ska snart hämta grannkärringen för att bege oss till Tirk! Ridning och efterföljande fika idag...tårta...en utav tjejerna ramlade av sist på hoppningen...därav tårta! :)
ONT i ryggen idag...krattat för mycket...men oj vad fint det blir...har "bara" krattat halva trädgården...Någon "fattig" tonåring som vill ha lite trädgårdsarbete kanske...? :)
OCH idag fyller min älskade Veronica 35 år! GRATTIS! <3
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0