Magsjukan slog till hos alla...

...fy f.. Natten till söndag började jag...var TOTALT deckad hela söndagen...kunde inte ens stå rak...hela kropppen var helt utslagen...På eftermiddagen kräktes Meja över hela hallgolvet...och sedan var hon deckad, kräktes ett par gånger till, men fick iaf sova hela natten...och natten till idag började sambon...kan inte säga att det är vanligt att han är hemma när han är sjuk, men det kan bli problematiskt att snabbt hitta en toa när man sitter i en lastbil om man säger så...Adrian har inte varit helt ok förrän idag...
Har barnen hemma imorgon också eftersom sambon var dålig idag...vill inte att det ska gå runt runt...MEN vad hjälper det om majoriteten av föräldrar inte tänker som jag...?
Nu ska jag nog koka en kopp te och inta soffan en liten stund innan jag checkar in...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0