Pannknack och illamående....

....fortfarande...det började igår morse när jag var superstressad över min arbetssituation...där man enkelt slänger över jobb på någon som inte är där...vilket fall som helst så tog jag det efter att fått avreagera mig och morra både högt och inom mig själv...När jag påbörjat min "runda" så ringer dagis...Adrian har ramlat och slagit munnen och tänderna...Fick ringa de jag jobbade med och sedan åka till dagis...
Kollade munnen och tänderna, tröstade och konstaterade att det inte var så farligt som det lät...men jag är tacksam att dom ringde...Stressnivån vart ju inte mindre iaf...och huvudvärken kom direkt...kände när jag satt på dagis och slappnade av att huvudet började spränga...och den släppte inte heller....blev illamående och mådde pyton...jobbade klart och hämtade barnen...lagade middag, sov mellan 18-19.30 (med Adrian bredvid mig i min säng - tur man har tv där...Bolibompa som barnvakt) Sedan la sambon barnen när han kom hem, jag tog en kopp te...satte mig och tittade på tv...fick ännu mer ont i huvudet...så kl. 21 checkade jag in i sängen...vaknade vid 5 av att Adrian kom in till oss....DET bokstavligt blixtrade framför ögonen...och hela dagen har kantats av dunder pannknack...:( Inget jobb idag... och man måste ju tala om innan 12 om man kommer tillbaka dagen därpå...inte lätt att veta med huvudvärk...men som jag mår nu så blir det inget jobb imorgon...

Var hos ögonläkaren i tisdags...fick det förklarat för mig att den gamla skadan på hornhinnan inte helt läkt...när nya celler bildas och man kanske sover med lten glipa öppet av ögat så blir ögat torrt...då när man slår upp ögonlocket så river man loss de cellerna som bildats men inte hunnit fästa riktigt än...Ordinationen vart ögonsalva till natten i 3 månader...Jag som är SÅ mycket för långtids projekt....elr NOT!

Köpte vårblommor i tisdags...ville har lite vår inne...idag snöar det...blääh...



Nu ska jag lägga mig en stund igen...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0