Söndag...igen...

Herregud va fort det går...förra söndagen låg man för ankare totalt i magsjuka, idag är det bara bra...Adrian sover fortfarande, varit och firat V idag istället eftersom kalaset var förra helgen då vi låg för ankare som sagt...:(
Idag ska jag rida dubbel lektion på Tirk...min kära P är uppe och gör Åre osäkert så jag ska rida hennes lektion...sedan om 2 helger så ska P rida min lektion när jag är och gör Köpenhamn osäkert...:) Undra vad vi ha idag...är det sitsträning så lär jag ha träningsvärk om jag ska ha det i två lektioner...:)
Håller på att installera skrivaren som vi införskaffat...trådlös...KRÅNGLIGT! Grrrrr....men en bra kvinna reder sig själv...(läs:har en totalt oteknisk sambo) :)
Nu ska jag evetuellt göra ett försök...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0