Vaken natt...

hade precis somnat igår då lilleman böjade kräkas...:( Kräktes en gång varje 20 minut i 3 timmar...stackars liten...men han misslyckades bara en gång ordentligt i sängen...de andra gångerna hann vi in på toaletten...jätteduktig...någon stans där vid halv 4 somnade vi ordentligt och sedan vaknade jag med ett ryck vid halv 7 av att han rörde på sig...jag frågade om han behövde kräkas? Han svarade lite ynkligt...nej slut nu...Sedan somnade vi om igen...nu har han haft vattenliknande illaluktande avföring också...:( Bara väntar på att Meja eller jag ska börja...men än så länge...peppar peppar känner vi inget...
Lilleman är jättetrött och hängig så idag blir det en film dag och vi håller tummarna att strömmen får vara kvar för det blåser utav helve.. ute...
Målat lite men han orkade bara en teckning...han som brukar sitta i timtal med målarpenseln...
Nu lunch - pannkaka tror jag minsann vi tar så det går hem hos lilleman...BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0