2011

God Nytt! :)
Barnen sov till 10.30 imorse...jag låg i sängen till 11....skönt! Vi kom hem 02.33, barnen var vakna båda två...tappra små liv!
Klädde på mig i morse och tittade på min mobil för att se vad klockan var...den stod på 11.11...kom på då att det faktiskt var kl.11.11 den 1 i 1 2011...=11.11 110101...:)
Undrar hur många barn som fick det födelsetiden/datumet?
Idag har jag skottat...skottat....skottat...det är MASSOR med snö nu...grävde snögrottor med barnen idag...

Sedan bjöd vi Farmor på Nyårsdagsmiddag...Oxfilé, potatisgratäng, vitlökssmör och så äppelpaj till efterrätt!



Erich ska jobba imorgon...en fördel med mycket snö...han får köra "halkstopp"
Imorgon ska jag rida...jippi! Härligt! Ser fram emot det...massor!
Nu en dusch och sängen med boken 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann...
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0