Mycket tung snö kan ställa till det....

....var på demo i Alunda igår...mycket trevligt...på vägen hem såg jag detta stackars hus...



Kanske inte var i tipp topp skick från början men...:)
Ledig idag...enda dagen denna vecka...jobbar tis, ons, tors, fre, delad tur på lör och sön...inte många lediga stunder denna vecka...
Händerna värker som aldrig förr...vissa saker fungerar inte alls...vissa bra...som jag egentligen kunde tycka inte skulle fungera bra...igår tex på ridningen, att hålla igen en häst som vill lite mycket...gick ganska bra, det gjorde inte ont...men att lyfta Adrian kan göra mer ont...??? Fattar inte mycket, den enda skillnaden på de två sakerna är vinkeln på handleden...så det måste ha med det att göra...
Var ute för att försöka få bort lite is på trappen...den är LIVSFARLIG...sparkade...så nu har jag ont i fotleden på höger också....ATT jag inte lär mig...:(
Barnen är ute och åker pulka...Meja är jätteduktig och hjälper lillebror och har tålamod när han är tjurskallig...tjuvkikat på dem en stund...:)
Nu ska jag fixa lunchen till mina små...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0