Pyssel...

....favoriten för lillprinsessan...

Fick en kartong med askar, glitterlim och stenar av farbror L...satt och pysslade länge igår...resultat...halva kartongen slut!
Nyårsafton spenderades som sagt i el Casa Åberg...här lite bilder...

Grillspett med det man själv ville ha på var en hit!

Partytutor...:)


Nu sover mina små, E försöker montera fläkt...jag ska gå ner i tvättstugan...imorgon till pappsen som ska passa mina små medans jag har demo i Alunda...E jobbar SOM vanligt....han var ledig idag...MEN hade kunnat jobba om han ville...MEN som sagt så har dygnet 24 timmar för lite...han var tvungen att skotta av sin mammas tak...för mycket snö...vi har ju inte bara 1 hus att sköta när det gäller vissa saker....(läs E inte vi, för jag orkar bara med mitt eget och knappt det...) NU ett glas rött och tvättstugan...;)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

WOW vilket pysselbord jag är imponerad verkligen.

2011-01-10 @ 19:49:51
URL: http://kadima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0