Sista lediga dagen...

...jobbade sist 16/12...imorgon jobbar jag 8-14.30, får se om händerna håller? Även fast jag varit ledig så har jag värk i händerna...just nu värre än på länge...:( bara att lyfta laptopen från bänk till bord som jag gjorde nyss...aaajjj...vänster är värre än höger...tappar och fumlar, har ingen kraft!!! SÅ jävla trött på detta...
Som en fb vän skrev häromdagen: Jag checkar ut från mitt liv!
E jobbar, jobbar, jobbar...idag nära iaf...i Örbyhus...men hemma kl.18 iaf...Har 2 nätter i rad suttit på mitt kära Spotify och Youtube till alldeles för länge...Igår hade jag och kära I en nostalgitripp via fb, youtube och msn...:) Mycket trevligt! Vad sägs om denna:Scorpions – Send Me An Angel elr Bon Jovi – Bed Of Roses elr
Richard Marx – Right Here Waiting....skulle kunna fortsätta lääänge...som kära I sa när jag kom igång i musikens värld, du är som en Duracellkanin! OM jag kunde vara det när det gällde allt annat, det är inte så anstängande att knappa fram lite bra (UNDERBAR) musik på datorn...:) Efter ett tag kom vi över på det underbara 90 talet...JAG SÄGER BARA :  Culture Beat – Mr. Vain Recall - Radio Edit elr La Bouche – Sweet Dreams I Ullfors spenderade jag mycket tid och i kära V:s kök när det begav sig spelades på högsta volym : Captain Jack – Captain Jack - Short Mix och Robin Cook – I Won't Let The Sun Go Down On Me - Radio Edit och rätt ofta den här : Mr President – Coco Jamboo - Radio Version
:) Kära I och V TACK för att ni funnits i mitt liv sååååå länge! LUV U!!!

Nu ska jag natta barn som ska upp till dagis för första gången på nästan en månad!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vem kan glömma CocoJambo och i wont let the sun go down. klassiker ju =)

2011-01-10 @ 19:49:06
URL: http://kadima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0