Telia=Felia!!!

Grrr telefon kö 17 min...svar...bortkopplad....telefonkö 12 min...svar...samtalet bröts...telefonkö 9 minuter...svar...hjälp, men hon skulle återkomma imorgon vid 16 då den avdelning det gällde stängde 4minuter tidigare...:( MORR!!! Allt detta samtidigt med matlagning och middag....
Tur man börjar få en stor tjej...Meja stekte köttfärsen, öppnade 2 konservburkar och hade i...voilá! Köttfärssås!


Skulle köra min bil till jobbet imorse...den har stått i en månad...Erich skulle vara hemma idag och laga något på lastbilen så han skulle lämna på dagis!!! JIPPI!!! LYCKLIGA dag tänkte jag...min bil tjöt och luktade bränt...tog mig ner till jobbet iaf...sedan kom Erich ner och skulle titta på den...Ena hjulet var det nästan hål på på insidan...en fjäder hade gått av och låg emot däcket...MORR!!! Så nu står den på Tobo Bilverkstad!!! Dessa gånger är det ju tur att man har flera bilar...:) Däremot så sålde vi Saaben idag...så nu blir det troligt Cheva Pickup till jobbet imorgon...
Nu ska jag snart åka iväg på "syjunta" när Erich kommer in...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0