Premiärbad i sjön idag!

Idag har barnen premiär badat i Strömaren! Jag solade...;) Vi var där i ca 2 timmar...det blåste utav bara den, men det gjorde inget alls...blåste jätteskönt och varmt! Högsommar känsla i 2 dagar nu...:) Jag valde rätt tid att vara föräldraledig! :)
Klockan är halv tio och det är 20,5 grader fortfarande ute...underbart!

Måste ju berätta en "gullig" sak...var och tittade på min sis Zarah när hon tävlade i helgen...Meja frågade:-Var är Zarah? Hon är på framridningen svarade jag och pekade. Meja var tyst en stund sedan pekade på tävlingsbanan och frågade : -Är det där bakridningen? :) Hon tänkte till ordentligt där...
Imorgon blir det nog en liten stund bad också om solen vill lysa...sedan till Uppsala och leverera och ha väskgenomgång med en ny konsulent! :)
Nu soffan!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0