Arg liten kille...

...mycket trött liten Adrian som jag hämtade idag på dagis...skulle åka hem och sova...när han varit på dagis sedan morgonen och jag slutar kl.12 så hämtar jag honom och han får sova hemma...idag var det jobbigt...hade ingen napp på dagis, för han lämnade den hemma imorse...DET vart då katastrof med stort K! Han skrek, grät och var som en fiol när jag skulle sätta honom i bilstolen...grät och skrek ända hem...och gav han sig då...? Nej...han skulle åka tillbaka till dagis för att hämta nappen han trodde fanns där...låg på trappen ute och grät...jag bar in honom och var tvungen att låsa dörren för han skulle ut igen för att som han grät:-Aka dadis nappen (Åka till dagis och hämta nappen)
Till slut fick jag honom att lugna sig...läste en saga och nu sover han sött...MEN OJ vad energikrävande det var...alldeles kring kring i huvudet just nu... Tur att jag är ledig ikväll...inget måste...förutom Bamse gympan då, men den är ju tidigare...kanske till och med Erich kommer hem i tid så kan han åka...
Nu lite java tror jag...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0