Huvud huvud...

...försökt att kurera mitt onda huvud...legat under filt i soffan och tittat på 15 km klassisk herrar...inte så duktigt valla team tycker jag...:( man blir ju nästan arg... Adrian har sovit och Meja tittat på film...så jag har iallafall fått vila lite...nu ska jag skala potatis...det blir fisk här hemma idag, sedan Bamse gympa och möte på skolan...Meja börjar ju skolan till hösten...tiden går för fort...
Begravningen av mormor får vänta ett tag...de fanns ingen ledig tid förrän den 31 mars...Mamma tycker det är jobbigt...hon vill få ALLT avklarat NU...helst IGÅR! Vi är nog ganska lika...mer än både jag och hon vill (kan) erkänna...:)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0