I will be Popular...

...nja...bra men In the Club var bättre...:) Hade inte hört den låten innan ikväll...och den var bättre...sedan gillade jag ju Leaving Home med Nicke Borg och BROLLE...MUMMA...bara att det var han gjorde låten bra..;) The Moniker var också ok...den hade nog klarat sig bäst av alla i övriga Europa...just poäng nr 12 av Ryssland talade för sig själv faktiskt....det är ju Öststaterna man ska ha på sin sida har vi väl märkt tidigare år...:)
Har haft bästaste grannen med barn här i eftermiddag...det vart slingning av mitt hår och middag med lite rött i glasen innan dom gick hem...MYCKET trevligt as usual...både hon och jag är ju "gräsänkor" i helgen då våra andra hälfter är i Orsa på Speed Weekend...
Åkte redan i torsdags och kommer hem imorgon...
Nu ska jag ta fram en chipspåse och "dränka" min ensamhet i...:) Rödvinsboxen har jag ställt in i barskåpet igen...nu blir det saft och chips...:)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0