Lördag...

...ikväll är det visst melodifestival...det blir iaf inte ngt "tillräckligt bra" som skickas iväg....som vanligt...
Snabeldraken har gått varm här hela förmiddagen...dammat barnen rum och "the master bedroom"...VAD jag är nöjd med Adrians heltäckningsmatta!!! VARFÖR valde jag inte det i Mejas rum också för??? Mycket mer hygieniskt och praktiskt...
Snabeldraken har fått gå på nedervåningen också...det börjar bli vår...Shira släpar nämligen in mer och mer nu...ett säkert vårtecken! :) Nu har jag kokat java...ca 10 koppar...hoppas det räcker....;)
Grannen kommer snart...tror jag...Meja ringde och bjöd hit dem på fika...
Bye!


Kommentarer
Postat av: Petra

Javat räckte ju fint idag tack vare de röda....

2011-03-12 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0