Samtal med prästen...

...angående mormors begravning...
http://www.youtube.com/watch?v=U5W4RjTW3zQ
Denna sång ville jag ha...men jag tror att jag vart nedröstad...den kom inte med vad jag uppfattade...

Har iallafall haft en väldigt rolig ridlektion ikväll....TJOHOO! Vilken pick me up...:) VAD skulle jag göra utan TIRK och hästarna som ger mig såååå mycket energi...återhämtning på en annorlunda sätt men ack så effektivt för mig...blir så glad av att vara där...inandas världens ljuvaste doft...:) Nja...nu kankse jag överdrev...men JA det luktar mycket gott i ett stall:)
Idag var det markarbete och jag fick prova att rida stallets nyaste tillskott Beautiful Girl "Bea"...hon var jätterolig att rida...det var bara att ta tyglarna så gick hon så att säga...:) Det var inget trögt över henne inte...me like!
Nu ska jag ta en Ipren för dagens tidigare strapatser med präst, revisor, och plock i mormors lägenhet tog på krafterna och pannknacken kom smygandes...Men tänk...under ridningen var den som bortblåst! Ridning är grejen....japp...:)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0