Urinvägsinfektion...

...lillstumpan har urinvägsinfektion...stackars liten....var jättetrött och hängig igår när jag skulle lämna på dagis...var så nära att vara hemma redan då...men jag vet själv hur jobbigt det är att komma till jobbet på morgonen och någon ringt in en frånvaro...
Igår kväll så var Meja jätteslut, ledsen och febrig så jag ringde jouren och vi fick komma dit till halv nio, kom in halv tio och tio kom doktorn in till oss...så vi var hemma närmare halv elva....
Inväntar farmor som ska komma vilken sekund som helst...jag ska vara i Tierp hos psykologen för stresshantering kl två...ska hämta ut medicin till lillstumpan också...

Nu ska jag koka java...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0