VASB...

...Adrian har 39 graders feber och snorar och hostar...:( Meja har klättrat på väggarna...så imorgon ska jag nog köra ner henne till dagis iaf...hoppas inte lilleman blir så arg när han får följa med mig hem igen...
Imorse så gick Adrian ner före oss...inget fel på fantasin iaf...:)
Jag ropade efter en stund: -Adrian vad gör du? Fick svaret: -Kokar ägg....
Jag tog trappen ner i tre steg...
Han hade tagit fram en liten kastrull, 3 äggkoppar och ställt dem på bordet, äggkartongen(12pack jag köpte kvällen innan) och så hade han hushållspapper på golvet och höll på att torka...
Det fanns 5 ägg kvar i kartongen, resten var i kastrullen, på bänken, på golvet och hela vägen ner på skåpinredningen...så idag har jag städat köket...när man börjar torka någonstans så syns ju ALLA fläckar...
Dammsugit och skurat golvet på hela nedervåningen också eftersom jag skulle ha en visning av House of Lola www.houseoflola.se kläder ikväll och säljaren är allergisk...så idag var jag rätt trött när middagen närmade sig...:( Mamma kom och hjälpte mig, var med Meja på Bamse gympa så jag kunde ta hand om lilla sjuklingen och fixa semlorna jag skulle bjuda på ikväll...och HÖR och HÄPNA...jag köpte färdiga semlebullar!!! Psykologen (min stressdoktor som jag också kallar henne) har påpekat för mig att halvfabrikat är ok ibland...jag är ju så anti..men OM jag ska överleva utan att gå in iväggen- bli utbränd som det hette förut...nu heter det få utmattningsdeprission... så bör jag ta kortare vägar ibland...
Nu soffan och Cougar Town...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0