Vilken dag...

...Adrian har forfarande feber...men mer ork...det har märkts idag...Meja ville vara hemma idag och jag "dum" som jag är lät henne vara det...
Resultat: KAOS
Hon triggar upp en liten kille som vill men egentligen inte orkar...Resultat=Grin och tandagnissel...
Bus har dom också lyckats med gånger flera...jag gav dem lite kex och saft när Adrian sovit middag...kom tillbaka till köket...då låg ca 10-15 små kex i varje glas och det fiskades...:( Saft är kladdigt! En stund senare fick dom en varsin kiwi...sedan ropade Adrian och då hade dom tagit en varsin till...men bara tryckt ihop dem mot köksbordet...gegga! Resultat: En mamma som slet sig i håret!!!!
Senare hade dom slitit ur alla kuddar som fanns att slita ur ALLA sängar och prydnadskuddar, filtar överkast...och lagt i en stor hög i mitt sovrum...sedan hoppades det ifrån min säng ner i högen...Resultat: ARG mamma plus hög feber hos lilleman...Man kan uppenbarligen inte lämna en 5½ och 2½ åring ens i 5 minuter utan att något ska hända....så det där med tvättstugan och påfyllning av havre i pannan vart när huliganerna äntligen landat framför Bolibompa...
Har själv idag inte gjort mycket annat än att bråka med barnen...PANNKNACK? JA! Gjorde lite fredagsmys iform av glass och fruktsås av kiwi och apelsin gjord i min Smooth Chopper...väldigt enkelt och snabbt gick det...:)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Virre

Hoppas att Adrian blir frisk snart. Styrke kramar till dig min vän! >3

2011-03-11 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0