Ledig...:)

...igår hade jag en mysig dag med mina små och mamsen...:) Först var vi och tog blodprover på Meja...bla glutenprover...sedan åkte vi en sväng för att leverera garantier och då åkte vi runt Ålfors...stannade hos K & O och deras alla kossor...MYCKET uppskattat av barnen...Mamma och K är klasskamrater sedan grundskolan så dom har känt varann läääänge...;) Jag var jättemycket där när jag var yngre/liten...;)
Fikade och tittade på alla kor...Adrian och Meja i kör när jag sa att nu måste vi åka hem: -NEEEEJ inte hem nu...:)
Idag är vädret SKIT...inne väder och har ingen lust med något alls!!!
Bläh..pannknack på intågande också känner jag...dags att koka kaffe med andra ord!
Föräldraledig från igår tills den 15 juni...:) HOPPAS nu på MÅNGA soldagar...och inte sådant här tråkväder...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0