Följetången...foten...

....spännande...? elr inte :( Mycket tråkigt skulle jag vilja påstå...skulle egentligen sitta på hästryggen just precis nu...:( Inne på vecka 5 nu, imorgon telefontid med läkaren...

20/11 och ingen snö = SUPER bra enligt mig :) men jag vill gärna ha lite kyla nu så jag får den där efterlängtade tjälen...98% av mördarsniglarna dör om tjälen kommer ner till ½ meter = jag håller tummar och tår för att snön inte kommer före kylan!

Jag älskar sommaren...det kanske ni inte undgått att förstå men jag har ju fått snigeljä...sedan 2 år tillbaka och dom drar ner min upplevelse av den underbara sommaren...dom är ju ÖVERALLT!
Jag börjar redan drömma så smått om växthusplaner...:) men jag borde lägga fokus på advent kanske...men jag är ju som sagt sommar jag...;)

Den första glöggen och pepparkakorna är ju speciella i alla fall...:)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0