London...

...får se om jag kommer dit elr inte...känns tugnt och omöjligt just nu...blev av med plånboken i lördags i Södertälje på hotellet vi var på där...:( Fixa pass utan leg = MYCKET svårt...lillasis fick ta komp från sitt jobb och rädda mig...nu hoppas vi att det hinner komma tills fredag...OM inte måste jag ha någon med mig som kan intyga att jag är jag på Arlanda på söndag morgon tidigt som fan...flyget går 7.50, lär vara där 6.50 i vanliga fall...lär väl vara där till 5 då om man ska fix ett svindyrt engångspass...
OCH inte nog med det...nu är det strejk på Heathrow...HALLÅ! Det är så typiskt min otur...nej jag skulle ha grävt ner mig i höstas och beställt väckning till våren helt enkelt...
Godnatt! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0