Promenad...

...till dagis idag också...skönt med morgon promenad faktiskt...:) ländryggen är bättre...men nu känner jag av bröstryggen istället...:( har väl överbelastat den nu när man inte använt ländryggen så mycket...inte vet jag...slut i ryggen är man iaf...:(
Ska förvälla lite svamp här nu idag som jag fått av snälla R-M...åt just lunch - rester från igår plus smörstekta kantareller...mums!
Tror jag ska lägga mig en stund och vila nu innan jag ska hämta lilleman och prinsessan...:) En sak är säker iaf...mår mycket bättre i övriga leder när jag tar det lugnt och inte jobbar...måste ta tag i min arbetssituation...måste ändras på ngt sätt? But how?
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0