Tröttmössa...

...idag blir det nog inte många knop...regnet öser ner och set är sååå sövande...
Var hos naprapaten igår igen...tack och lov för att naprapater finns...dyrt men värt det...
Först förlorad arbetsinkomst med karensdag...plus 440kr gånger 2 för de 2 besöken hos naprapaten....=runinerad

Frukosten är iaf avklarad...Mejas taxi kommer ju 07.25...hon är precis som jag tröttmössa på morgonen...som min mamma sa...om hon är svår att få upp till skolan nu, hur blir det då när hon blir tonåring? VILL nog INTE tänka på det tror jag...tycker jag tjatar ihjäl mig redan nu...

Adrian sov ända tills nyss...tror han håller på att dra på sig något...han somnade i soffan vid 17 igår...jag väckte honom för att få lite fika...men nu sov han nästan 12 timmar i sträck iallafall...snorar och hostar...vill inte äta utan bara dricker...så något är det men vad...?

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0