-25

Herregud vad det var kallt imorse...på med skoterkläderna...Tack gode gud för dem...
Jobbar delat idag, 7-12 och 16-21...kollar just nu på skidskytte under värmefilten...vill inte gå ut igen...varje liten led strejkar trots mina varma kläder...men men OM jag inte haft de varma kläderna så hade jag stelnat ihop totalt... Imorgon 7-12 bara...bara och bara... vill inte jobba helg...bläh...
Jobbar 50% nu på hemtjänsten...skönt men det märks ju på kontot också...behöver en viloperiod om jag ska ha en chans att överleva till våren...
Var på sömnföreläsning i veckan i Tierp...mycket intressant - ska återberätta här vid senare tillfälle...
Nu ska jag snart åka igen...:(
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0