Längtar efter solen...

...en liten stund fick jag se den iaf...den lyser lågt bakom träden...men det blir ljusare och ljusare iaf...längtar efter vårfåglarnas sång...
Igår tränade jag och lilleman på Wii spelet, han cyklade 2 kilometer, sprang i 10 minuter och sköt 20 slag i golf...:) Jag körde 40 minuters Yoga...gillar verkligen Wii Fit plus...har lånat balansbrädan av min kära Veronica...måste införskaffa en egen så hon kan få sin tillbaka...:)
Sedan var det ett liten kort jobbpass på skitjobbet...:( tar energi enbart från mig det där stället! Efter det middag, och Tobo hockeyrink med barnen...Meja stretade på i 1½ timme med Tilde, Adrian och Alx gav upp efter 30 minter...:) Mejas rumpa är röd och ena knät är blålila...men skam den som ger sig, hon var jättetapper! :)
Idag är dagen leeedig hela dagen, kvällen väntar demo i Uppsala...det ser jag fram emot mycket! Tillbaka med lite energi...
Nu ska jag packa demoväskan...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0