Magsjuka...

...inte kul...
Adrian kräktes i fredags morse...jag ringde jobbet och meddelade att vi hade magsjuka och att jag inte skulle komma till kvällen och inte heller till lördagskvällen...ville ju inte riskera alla pensionärers hälsa, inte heller mina kollegors...
Sedan gick fredagen med bara lite magknip hos Adrian, lördagen kom och gick, jag trodde nu att det inte var magsjuka och åkte sent iväg till Tirk eftersom min "hästtjejer" var där och hade trevligt, vi sov kvar för att ridningen skulle vara tidigt på söndagen...söndag morgon halv 8 ett sms: Meja har kräks!
Allvarligt tänkte jag då...exakt 48 timmar emellan...
Jag red, allt gick bra, kom hem och duschade och fick frossa...:( tokont i hela kroppen, illamående och feber...
Kände mig ok i måndags och bra igår...idag...SKIT...:(
Just nu leker barnen tillsammans...skönt!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0